Na potrzeby lepszego odbioru Polityki Prywatności termin „Użytkownik” zastąpiony został
określeniem „Ty”, „Administrator” – „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.


Administrator Danych:


Administratorem danych osobowych jest Julia Freier prowadząca działalność gospodarczą
pod firmą Julia Freier, ul. Głogowska 20, 47-208 Większyce, wpisaną do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra
właściwego ds. gospodarki, NIP 7492109863 REGON 387410933.


Kontakt z Administratorem w sprawach związanych z ochroną danych
osobowych:


Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych jest możliwy drogą
elektroniczną pod adresem e-mail: julia@jogawpalacu.pl lub adres korespondencyjny
„RODO”, Julia Freier, ul. Głogowska 20, 47-208 Większyce.


Bezpieczeństwo przetwarzania:


Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas najważniejsze, dlatego zgodnie z RODO
wdrożyliśmy i utrzymujemy adekwatne do rozpoznanego ryzyka środki organizacyjne i
techniczne. Wdrożone zabezpieczenia podlegają cyklicznym przeglądom, a w razie
konieczności modyfikacji.
W celu zapewnienia integralności i poufności danych wdrożyliśmy również procedury
umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym.

Zawarcie Umowy (zakup w sklepie internetowym) – cel i podstawa
przetwarzania:


Dane osobowe, które podajesz w celu wykonania umowy sprzedaży Towarów (np.
doręczenia zamówionych Towarów), przetwarzane są w celu przeprowadzenia transakcji
sprzedaży Towaru dostępnego w sklepie. Są to niezbędne dane, które pozwolą w należyty
sposób wykonać przez nas zamówioną usługę – ( imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail,
dane adresowe, dane dotyczące płatności, a jeżeli dokonujesz zakupu za pośrednictwem
Konta, dodatkowo ustanowione hasło). Podanie przez Ciebie wymaganych danych
osobowych jest dobrowolne i stanowi warunek świadczenia usług przez Administratora
danych osobowych za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Wykonanie zamówionej Usługi przez Klienta zgodnie z parametrami podanymi w formularzu
zamówienia, na podstawie Regulaminu, który akceptuje Klient podczas rejestracji do serwisu
Podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy
o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).


Formularz kontaktowy – cel i podstawa prawna przetwarzania:

Dane osobowe które podajesz w formularzu kontaktowym przetwarzane są w celu
identyfikacji nadawcy i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Podanie danych jest wymagane
w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi.
Podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o
świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).


Korespondencja e-mail w celu uzyskania pomocy przez Klienta – cel i
podstawa przetwarzania:


Dane osobowe, podane przez Ciebie w korespondencji e-mail w sprawie niezwiązanej w
celu komunikacji i rozwiązania zgłoszonego problemu, której dotyczy korespondencja.
Podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o
świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).


Newsletter:


Dane osobowe, podane przez Ciebie w zapisie na newsletter przetwarzane są w celu
przesyłania Tobie treści marketingowych.
Podstawą prawną przetwarzania jest wyrażone przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a
RODO).
Masz prawo do wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na
zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.


Odbiorcy danych osobowych:


W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania danych osobowych,
Twoje dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności
dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych i sprzętu, agencjom
marketingowym, agencjom e-commerce, dostawca usług księgowych – przy czym takie
podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z
poleceniami administratora.


Może również zajść konieczność ujawnienia Twoich danych właściwym organom bądź
osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na
odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
Przekazywanie danych osobowy poza Europejski Obszar Gospodarczy
(„EOG”):


Nie planujemy przekazywać Twoich danych poza EOG. Gdyby jedna było to konieczne
nastąpi to wyłącznie poprzez:

  • stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
  • stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy;
  • współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;


Okres przechowywania danych osobowych (retencja)


W przypadku podstawę przetwarzania stanowi uzasadniony interes Administratora, Twoje
dane osobowe są przetwarzane przez okres umożliwiający realizację tego interesu lub do
zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych.
W przypadku gdy, przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody, dane przetwarzane
są do momentu jej wycofania.


W przypadku gdy, podstawę przetwarzania stanowi niezbędność do zawarcia i wykonania
umowy, dane są przetwarzane do momentu jej rozwiązania oraz przez okres związany z
rękojmią na nasze Usługi, która trwa 2 lata.


Okres przetwarzania Twoich danych osobowych może być wydłużony w przypadku, gdy
przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed
roszczeniami.


Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.

Przysługują Tobie następujące prawa;

  • prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych;
  • prawo uzyskania kopii danych osobowych;
  • prawo do sprostowania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym);
  • prawo do ograniczenia przetwarzania;
  • prawo do przenoszenia danych;
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych, czyli możesz w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu Danych osobowych wcelach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie, jeżeli przetwarzanie następuje na podstawie zgody;
  • prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Zgłaszanie żądań związanych z realizacją praw


Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych jest możliwy drogą
elektroniczną pod adresem e-mail: julia@jogawpalacu.pl lub adres korespondencyjny
„RODO”: Julia Freier, ul. Głogowska 20, 47-208 Większyce.

Zmiany polityki prywatności

  • Aktualna wersja Polityki obowiązuje od dnia 10.10. 2022 r.
  • Polityka podlega cyklicznym przeglądom i jeżeli jest to konieczne podlega
  • aktualizacji.


Polityka cookies


Pliki cookies (zwane również ciasteczkami) to – jak podaje Wikipedia – niewielkie informacje
tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na
twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich
zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Ciasteczka są stosowane najczęściej w
przypadku liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam i
do monitorowania aktywności odwiedzających. Więcej informacji znajdziesz na Wikipedii.


Cele przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies:

  • personalizacja strony internetowej (na przykład: zapamiętanie wybranego rozmiaru czcionki, wybór wersji dla niedowidzących czy wersji kolorystycznej)
  • zapamiętanie danych i wyborów użytkownika (na przykład: brak konieczności wpisywania loginu i hasła za każdym razem na każdej podstronie, pamiętanie loginu przy ponownej wizycie, pamiętanie zawartości koszyka)
  • umożliwienie interakcji z portalami społecznościowymi (na przykład: wyświetlanie Twoich znajomych, fanów czy publikowanie postów na Facebooku i Google+ bezpośrednio z poziomu strony)
  • dostosowanie treści reklamowych wyświetlanych na stronie internetowej tworzenie statystyk strony internetowej oraz statystyk przepływu użytkowników pomiędzy różnymi stronami internetowymi Poniżej znajdują się linki do zasobów pokazujących, jak można określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień najpopularniejszych przeglądarek internetowych:
  • Firefox
  • Chrome
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Safari


Ze względu na mnogość rozwiązań technologicznych nie jest możliwe zamieszczenie
precyzyjnych wytycznych jak określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do
plików Cookies za pomocą ustawień wszystkich dostępnych telekomunikacyjnych urządzeń
końcowych i oprogramowania zainstalowanego w tym urządzeniu. Niemniej jednak w
większości przypadku należy wybrać opcję „Narzędzia” lub „Ustawienia” i tam odszukać
sekcję odpowiadającą za konfigurację ustawień plików cookies lub za zarządzanie
prywatnością podczas przeglądania Internetu. Szczegółowe informacje dostarcza zwykle
producent danego urządzenia lub przeglądarki w instrukcji użytkowania lub na swojej stronie
internetowej.