Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin sklepu internetowego www.jogawpalacu.pl
- Postanowienia wstępne
1.1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców i
określa ogólne warunki korzystania z serwisu sklepu internetowego dostępnego pod
adresem internetowym www.jogawpalacu.pl, prowadzonego przez Julię Freier prowadzącą
działalność gospodarczą Julia Freier, ul. Głogowska 20, 47-208 Większyce, wpisaną do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez
ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7492109863 REGON 387410933, oraz zasady i tryb
zawierania z Klientem za pośrednictwem Sklepu Umów Sprzedaży na odległość
1.2. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem
i jego akceptacja. Brak lub odmowa akceptacji poniższych warunków wiąże się z
niemożnością składania jakichkolwiek zamówień w w/w Sklepie.
- Definicje
2.1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której
przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym
imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
2.3. Sprzedawca – Julia Freier prowadząca działalność gospodarczą Julia Freier, ul. Głogowska
20, 47-208 Większyce, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP
7492109863, REGON 387410933, będąca właścicielem Sklepu.
2.4. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
2.5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę w języku polskim pod adresem
internetowym www.jogawpalacu.pl
2.6. Regulamin – to niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, który określa
warunki Sprzedaży przez Sprzedawcę za pośrednictwem witryny www.jogawpalacu.pl na
rzecz Klientów.
2.7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i
zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze
Sprzedawcą.
2.8. Konto – to panel Klienta zarządzający zamówieniami Klienta, dostępny w obszarze Sklepu,
pod warunkiem rejestracji i logowania.
2.9. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta
Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia,
w szczególności ilości produktów.
2.10. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
2.11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a
Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się
też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
2.12. Newsletter – udostępniana przez Sprzedawcę usługa polegająca na przesyłaniu informacji
handlowej w szczególności dotyczącej oferty produktów i świadczonych usług w formie
wiadomości (maili) za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Klienta adres
poczty elektronicznej, po wyrażeniu uprzedniej zgody przez Klienta. - Kontakt ze Sklepem
3.1. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów
podanych w niniejszym punkcie
3.1.1. Adres Sprzedawcy: Julia Freier, ul. Głogowska 20, 47-208 Większyce
3.1.2. Adres e-mail Sprzedawcy: julia@jogawpalacu.pl
3.1.3. Numer telefonu Sprzedawcy: + 48 518 202 934
3.1.4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 69 1050 1517 1000 0090 9815 3571
3.2. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9.00-17.00 - Wymagania techniczne
4.1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień
na Produkty, niezbędne są:
4.1.1. urządzenie teleinformatyczne z dostępem do sieci Internet, z poprawnie
skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej bądź poprzedniej:
Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari lub Opera,
4.1.2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
4.1.3. włączona obsługa plików cookies. - Informacje ogólne
5.1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane
siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu
internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
5.2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez
Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu
Konta zgodnie z postanowieniami pkt. 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych
danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania
Konta.
5.3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają
podatek VAT).
5.4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz
koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient
jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili
wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5.5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony
końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres
rozliczeniowy.
5.6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze
obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie
obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych
kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu. - Konto w Sklepie
6.1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie
następujących danych: imię i nazwisko, adres, nr telefonu i e-mail, a także numer rachunku
bankowego. Podane w formularzu dane muszą być prawdziwe. Klient jest obowiązany
niezwłocznie aktualizować zarejestrowane w Serwisach dane w przypadku każdej ich zmiany
6.2. Założenie i prowadzenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
6.3. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w
szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w
punkcie 3.
6.4. Sprzedawca jest uprawniony do usunięcia Konta z zachowaniem 14-dniowego okresu
wypowiedzenia wyłącznie z ważnych przyczyn w postaci uporczywego naruszania przez
Klienta jego obowiązków niniejszym Regulaminie, w razie uprzedniego wezwania Klienta
przez Sprzedawcę do zaprzestania naruszeń i wyznaczenia mu w tym celu przez Sprzedawcę
dodatkowego 14-dniowego terminu oraz niezastosowania się Klienta do wezwania pomimo
upływu tego terminu.
6.5. Klient nie może udostępniać swojego konta innym osobom. Niedopuszczalne są wszelkie
próby ingerencji w konta innych Klientów.
6.6. Klient, który korzysta ze Sklepu, zobowiązany jest do:
6.6.1. Korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania;
6.6.2. Nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji
handlowej ani treści bezprawnych;
6.6.3. Korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla
Sprzedawcy;
6.6.4. Korzystania z treści zamieszczonych na stronach sklepu do użytku własnego. - Zasady składania Zamówienia
7.1. Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie
dni tygodnia. Zamówienia pocztą elektroniczną przyjmowane są w dni
robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Zamówienia
złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta będą realizowane w pierwszym
dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone,
chyba że Sklep poinformuje o innym terminie realizacji.
7.2. W celu złożenia Zamówienia należy:
7.2.1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
koszyka” (lub równoznaczny) oraz zalogować się do Sklepu lub skorzystać z
możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
7.2.2. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji
7.2.2.1. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy
Zamówienia oraz telefonu i adresu na który ma nastąpić dostawa
Produktu,
7.2.2.2. wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),
7.2.2.3. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
7.2.2.4. Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie jego
właściwego pola Klient powinien oświadczyć iż zapoznał się z
Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
7.2.3. kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w
zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie
7.3. Zmiana Zamówienia
7.3.1. Złożone zamówienie może zostać zmienione przez Klienta do momentu otrzymania
informacji o nadaniu przesyłki przez Sprzedawcę.
7.3.2. Zmiana zamówienia może obejmować jego anulowanie (wyłącznie jeżeli nie zostało
ono jeszcze przyjęte do realizacji), anulowanie w części, rozszerzenie o dodatkowe
przedmioty zakupu, zmianę adresu dostarczenia.
7.4. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
7.4.1. Następuje w drodze przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail pod wskazany
w danych kontaktowych Klienta adres elektroniczny.
7.4.2. Z chwilą otrzymania przez Klienta wskazanej powyżej wiadomości elektronicznej
zostaje zawarta Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, oraz
Sprzedawca przystępuje do realizacji Zamówienia.
7.4.3. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie istotnych
postanowień Umowy Sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie wskazanej
powyżej wiadomości elektronicznej wraz z załącznikami w postaci niniejszego
Regulaminu.
7.5. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości realizacji zamówienia, w
przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie tej informacji następuje
telefonicznie lub elektronicznie, przy użyciu Danych Kontaktowych Klienta. Informacja może
zawierać następujące sposoby modyfikacji zamówienia:
7.5.1. anulowanie w części niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje przeliczeniem
wartości zamówienia,
7.5.2. anulowanie zamówienia w całości, co skutkuje umorzeniem wartości zamówienia. - Oferowane metody dostawy oraz płatności
8.1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
8.1.1. Przesyłka pocztowa,
8.1.2. Przesyłka kurierska,
8.1.3. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Głogowska 20, 47-208 Większyce
8.2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
8.2.1. Płatności elektroniczne,
8.2.2. Płatność przelewem,
8.3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności
znajdują się na stronach Sklepu. - Wykonanie Umowy Sprzedaży
9.1. W przypadku wyboru przez Klienta:
9.1.1. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient
obowiązany jest do dokonania płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 24
godzin od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie
zostanie anulowane.
9.1.2. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt
zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w
sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
9.2. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość
żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po
skompletowaniu całego zamówienia.
9.3. Początek biegu terminu dostawy/terminu gotowości Produktu do odbioru Produktu liczy się
w następujący sposób:
9.3.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego
Sprzedawcy.
9.3.2. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie
gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O
gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez
Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie
składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
9.4. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma
możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też
odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
9.5. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski.
9.6. Właściciel Sklepu zastrzega sobie możliwość wstrzymania lub anulowania złożonego
zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności czasowo lub zupełnie uniemożliwiających
realizację zamówienia, a także w razie wystąpienia wątpliwości związanych z treścią
zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji Sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić o
tym Klienta drogą e-mailową. W przypadku anulowania zamówienia, klient zostanie o tym
fakcie poinformowany drogą e-mail, a także zostaną mu zwrócone pieniądze, które wpłacił
przy składaniu zamówienia.
9.7. Paragon fiskalny lub faktura VAT są wystawiane i dołączone do każdego zrealizowanego
zamówienia, lub przesłane wiadomością e-mail pod adres e-mail Klienta, w zależności od
wyboru Klienta.
9.8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w świadczeniu usług lub
niemożność ich wykonania wynikające z działania czynników niezależnych od Sprzedawcy, w
tym w szczególności, lecz nie ograniczając do: strajków, awarii sieci telekomunikacyjnych lub
systemów gateway innych firm, nieprawidłowości w funkcjonowaniu operatorów sieci
publicznych, opóźnień powstałych w trakcie transportu, katastrof naturalnych i innych
zdarzeń losowych. W przypadku zaistnienia opisanych powyżej okoliczności Sprzedawca
zobowiązuje się w najszybszym możliwym terminie poinformować Klienta o zaistniałym
zdarzeniu i jego przyczynach. - Prawo odstąpienia od umowy
10.1. Umowy sprzedaży zawierane przez Internet są umowami zawieranymi na odległość w myśl
ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, z uwagi na co Konsument, który
zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania
jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w
pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy – zawierającym informacje o sposobie i terminie
wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku
odstąpienia od umowy ponoszonych przez Konsumenta – stanowiącym załącznik nr 1 do
Regulaminu.
10.2. Postanowienie pkt. 10.1 stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie
posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
10.3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną
poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie
oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały
określone w pkt 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi
załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku
o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
10.4. Zgodnie z art. 38 pkt 3) Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo
odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie
przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest
rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku rozpoczęcia realizacji Klient
jest zobowiązany zapłacić część należności adekwatną do poniesionych przez Sprzedawcę
kosztów. - Reklamacja
11.1. Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za wady Towarów na zasadach
określonych w przepisach, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
11.2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do
reklamacji. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu
rękojmi.
11.3. Reklamacje można składać pocztą lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub
elektroniczny Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.
11.4. Sprzedawca rozpatrzy każdą reklamację i ustosunkuje się do niej udzielając odpowiedzi o
sposobie jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia
reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w sposób
wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
11.5. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci
się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi Klienta wskazanymi w tej
reklamacji.
11.6. Podstawą do reklamacji mogą być jedynie wady techniczne, które powstały przy
wykonywaniu produktu lub niezgodność wykonania z wypełnionym zamówieniem w
formularzu, a zawartością przesyłki.
11.7. Reklamowane produkty, należy dostarczyć osobiście do sklepu lub przesłać na własny koszt
wraz z dowodem sprzedaży i specyfikacją zamówienia.
11.8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą
rozpatrywane tylko w momencie odbioru przesyłki w obecności Spedytora. Warunkiem
przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z Dostarczycielem protokołu
reklamacyjnego.
11.9. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku,
Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień
wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji
do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do
gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy
niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
11.10.Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a
Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
11.11.Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. Konsument może również skorzystać z Sklepu ODR, która dostępna
jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia
sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży
lub umowy o świadczenie usług. - Dane osobowe i pliki cookies
12.1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
12.2. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną tj. korzystania ze Sklepu, w tym
dokonywania zakupów w Sklepie, a także w celach marketingowych, w tym wysyłki
newslettera (w przypadku wyrażenia stosownej zgody).
12.3. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci w
związku z tym praw uzyskasz w Polityce prywatności (link). Polityka prywatności jest
integralną częścią Regulaminu.
12.4. Sklep wykorzystuje technologię plików cookies. Pliki cookies własne wykorzystywane są w
celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu i jego poszczególnych funkcji. Pliki
cookies podmiotów trzecich wiążą się z korzystaniem przez Administratora z narzędzi
zapewnianych przez podmioty trzecie.
12.5. Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w Polityce
Prywatności. - Newsletter
13.1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji
handlowych drogą elektroniczną. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać
będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny
(Newsletter) Sklepu, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę w
swoim imieniu i na zlecenie osób trzecich.
13.2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera
samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w zakładce „Twoje konto” lub za
pośrednictwem Wsparcia Klienta. - Postanowienia końcowe
14.1. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Sprzedawcy w postaci
umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu
teleinformatycznego Klienta.
14.2. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw
Klientów wynikających z przepisów prawa. Sprzedawca honoruje wszelkie prawa Klientów
przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w
przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30
kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
14.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn
to jest: dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa, przyczyn
organizacyjnych, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany
wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
14.4. Każdy Klient zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu poprzez opublikowanie go na
Stronie Internetowej Sklepu.
14.5. Klient, który posiada Konto zostanie powiadomiony o zmianie Regulaminu przez przesłanie
na jego adres poczty elektronicznej informacji o zmianie. Klient, który korzysta z usługi
Newsletter zostanie powiadomiony o zmianie Regulaminu przez przesłanie na jego adres
poczty elektronicznej informacji o zmianie.
14.6. Zmiany Regulaminu wejdą w życie w odniesieniu do danego Klienta po upływie 7 dni
kalendarzowych od momentu poinformowania go o zmianie Regulaminu we właściwy
sposób.
14.7. Podane na stronie internetowej Sklepu informacje nie stanowią oferty Sprzedawcy w
rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania
ofert zawarcia Umowy.
14.8. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość czasowego wyłączenia serwisu w celu
konserwowania sprzętu. W tym przypadku Klienci zostaną o tym powiadomieni drogą
elektroniczną lub na stronie internetowej Sklepu.
14.9. Regulamin Sklepu obowiązuje od dnia 10.10.2022 r., przy czym niniejsza wersja
Regulaminu została opublikowana w dniu 10.10.1022 r.
Załącznik nr 1 – wzór odstąpienia od Umowy zawartej na odległość;