Regulamin sklepu internetowego www.jogawpalacu.pl

  1. Postanowienia wstępne
    1.1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców i
    określa ogólne warunki korzystania z serwisu sklepu internetowego dostępnego pod
    adresem internetowym www.jogawpalacu.pl, prowadzonego przez Julię Freier prowadzącą
    działalność gospodarczą Julia Freier, ul. Głogowska 20, 47-208 Większyce, wpisaną do
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez
    ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7492109863 REGON 387410933, oraz zasady i tryb
    zawierania z Klientem za pośrednictwem Sklepu Umów Sprzedaży na odległość
    1.2. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem
    i jego akceptacja. Brak lub odmowa akceptacji poniższych warunków wiąże się z
    niemożnością składania jakichkolwiek zamówień w w/w Sklepie.
  1. Definicje
    2.1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której
    przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    2.2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
    prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym
    imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
    2.3. Sprzedawca – Julia Freier prowadząca działalność gospodarczą Julia Freier, ul. Głogowska
    20, 47-208 Większyce, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
    Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP
    7492109863, REGON 387410933, będąca właścicielem Sklepu.
    2.4. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
    2.5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę w języku polskim pod adresem
    internetowym www.jogawpalacu.pl
    2.6. Regulamin – to niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, który określa
    warunki Sprzedaży przez Sprzedawcę za pośrednictwem witryny www.jogawpalacu.pl na
    rzecz Klientów.
    2.7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i
    zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze
    Sprzedawcą.
    2.8. Konto – to panel Klienta zarządzający zamówieniami Klienta, dostępny w obszarze Sklepu,
    pod warunkiem rejestracji i logowania.
    2.9. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta
    Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia,
    w szczególności ilości produktów.
    2.10. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy
    Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    2.11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a
    Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się
    też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
    2.12. Newsletter – udostępniana przez Sprzedawcę usługa polegająca na przesyłaniu informacji
    handlowej w szczególności dotyczącej oferty produktów i świadczonych usług w formie
    wiadomości (maili) za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Klienta adres
    poczty elektronicznej, po wyrażeniu uprzedniej zgody przez Klienta.
  2. Kontakt ze Sklepem
    3.1. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów
    podanych w niniejszym punkcie
    3.1.1. Adres Sprzedawcy: Julia Freier, ul. Głogowska 20, 47-208 Większyce
    3.1.2. Adres e-mail Sprzedawcy: julia@jogawpalacu.pl
    3.1.3. Numer telefonu Sprzedawcy: + 48 518 202 934
    3.1.4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 69 1050 1517 1000 0090 9815 3571
    3.2. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9.00-17.00
  3. Wymagania techniczne
    4.1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień
    na Produkty, niezbędne są:
    4.1.1. urządzenie teleinformatyczne z dostępem do sieci Internet, z poprawnie
    skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej bądź poprzedniej:
    Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari lub Opera,
    4.1.2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    4.1.3. włączona obsługa plików cookies.
  4. Informacje ogólne
    5.1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
    odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane
    siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu
    internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
    5.2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez
    Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu
    Konta zgodnie z postanowieniami pkt. 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych
    danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania
    Konta.
    5.3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają
    podatek VAT).
    5.4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz
    koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient
    jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili
    wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
    5.5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony
    końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres
    rozliczeniowy.
    5.6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze
    obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie
    obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych
    kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
  5. Konto w Sklepie
    6.1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie
    następujących danych: imię i nazwisko, adres, nr telefonu i e-mail, a także numer rachunku
    bankowego. Podane w formularzu dane muszą być prawdziwe. Klient jest obowiązany
    niezwłocznie aktualizować zarejestrowane w Serwisach dane w przypadku każdej ich zmiany
    6.2. Założenie i prowadzenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
    6.3. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
    jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w
    szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w
    punkcie 3.
    6.4. Sprzedawca jest uprawniony do usunięcia Konta z zachowaniem 14-dniowego okresu
    wypowiedzenia wyłącznie z ważnych przyczyn w postaci uporczywego naruszania przez
    Klienta jego obowiązków niniejszym Regulaminie, w razie uprzedniego wezwania Klienta
    przez Sprzedawcę do zaprzestania naruszeń i wyznaczenia mu w tym celu przez Sprzedawcę
    dodatkowego 14-dniowego terminu oraz niezastosowania się Klienta do wezwania pomimo
    upływu tego terminu.
    6.5. Klient nie może udostępniać swojego konta innym osobom. Niedopuszczalne są wszelkie
    próby ingerencji w konta innych Klientów.
    6.6. Klient, który korzysta ze Sklepu, zobowiązany jest do:
    6.6.1. Korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania;
    6.6.2. Nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji
    handlowej ani treści bezprawnych;
    6.6.3. Korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla
    Sprzedawcy;
    6.6.4. Korzystania z treści zamieszczonych na stronach sklepu do użytku własnego.
  6. Zasady składania Zamówienia
    7.1. Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie
    dni tygodnia. Zamówienia pocztą elektroniczną przyjmowane są w dni
    robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Zamówienia
    złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta będą realizowane w pierwszym
    dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone,
    chyba że Sklep poinformuje o innym terminie realizacji.
    7.2. W celu złożenia Zamówienia należy:
    7.2.1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do
    koszyka” (lub równoznaczny) oraz zalogować się do Sklepu lub skorzystać z
    możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
    7.2.2. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji
    7.2.2.1. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy
    Zamówienia oraz telefonu i adresu na który ma nastąpić dostawa
    Produktu,
    7.2.2.2. wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),
    7.2.2.3. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    7.2.2.4. Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie jego
    właściwego pola Klient powinien oświadczyć iż zapoznał się z
    Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
    7.2.3. kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w
    zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie
    7.3. Zmiana Zamówienia
    7.3.1. Złożone zamówienie może zostać zmienione przez Klienta do momentu otrzymania
    informacji o nadaniu przesyłki przez Sprzedawcę.
    7.3.2. Zmiana zamówienia może obejmować jego anulowanie (wyłącznie jeżeli nie zostało
    ono jeszcze przyjęte do realizacji), anulowanie w części, rozszerzenie o dodatkowe
    przedmioty zakupu, zmianę adresu dostarczenia.
    7.4. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
    7.4.1. Następuje w drodze przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail pod wskazany
    w danych kontaktowych Klienta adres elektroniczny.
    7.4.2. Z chwilą otrzymania przez Klienta wskazanej powyżej wiadomości elektronicznej
    zostaje zawarta Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, oraz
    Sprzedawca przystępuje do realizacji Zamówienia.
    7.4.3. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie istotnych
    postanowień Umowy Sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie wskazanej
    powyżej wiadomości elektronicznej wraz z załącznikami w postaci niniejszego
    Regulaminu.
    7.5. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości realizacji zamówienia, w
    przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie tej informacji następuje
    telefonicznie lub elektronicznie, przy użyciu Danych Kontaktowych Klienta. Informacja może
    zawierać następujące sposoby modyfikacji zamówienia:
    7.5.1. anulowanie w części niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje przeliczeniem
    wartości zamówienia,
    7.5.2. anulowanie zamówienia w całości, co skutkuje umorzeniem wartości zamówienia.
  7. Oferowane metody dostawy oraz płatności
    8.1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
    8.1.1. Przesyłka pocztowa,
    8.1.2. Przesyłka kurierska,
    8.1.3. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Głogowska 20, 47-208 Większyce
    8.2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    8.2.1. Płatności elektroniczne,
    8.2.2. Płatność przelewem,
    8.3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności
    znajdują się na stronach Sklepu.
  8. Wykonanie Umowy Sprzedaży
    9.1. W przypadku wyboru przez Klienta:
    9.1.1. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient
    obowiązany jest do dokonania płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 24
    godzin od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie
    zostanie anulowane.
    9.1.2. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt
    zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w
    sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
    9.2. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość
    żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po
    skompletowaniu całego zamówienia.
    9.3. Początek biegu terminu dostawy/terminu gotowości Produktu do odbioru Produktu liczy się
    w następujący sposób:
    9.3.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
    elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego
    Sprzedawcy.
    9.3.2. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie
    gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O
    gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez
    Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie
    składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
    9.4. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma
    możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też
    odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
    9.5. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski.
    9.6. Właściciel Sklepu zastrzega sobie możliwość wstrzymania lub anulowania złożonego
    zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności czasowo lub zupełnie uniemożliwiających
    realizację zamówienia, a także w razie wystąpienia wątpliwości związanych z treścią
    zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji Sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić o
    tym Klienta drogą e-mailową. W przypadku anulowania zamówienia, klient zostanie o tym
    fakcie poinformowany drogą e-mail, a także zostaną mu zwrócone pieniądze, które wpłacił
    przy składaniu zamówienia.
    9.7. Paragon fiskalny lub faktura VAT są wystawiane i dołączone do każdego zrealizowanego
    zamówienia, lub przesłane wiadomością e-mail pod adres e-mail Klienta, w zależności od
    wyboru Klienta.
    9.8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w świadczeniu usług lub
    niemożność ich wykonania wynikające z działania czynników niezależnych od Sprzedawcy, w
    tym w szczególności, lecz nie ograniczając do: strajków, awarii sieci telekomunikacyjnych lub
    systemów gateway innych firm, nieprawidłowości w funkcjonowaniu operatorów sieci
    publicznych, opóźnień powstałych w trakcie transportu, katastrof naturalnych i innych
    zdarzeń losowych. W przypadku zaistnienia opisanych powyżej okoliczności Sprzedawca
    zobowiązuje się w najszybszym możliwym terminie poinformować Klienta o zaistniałym
    zdarzeniu i jego przyczynach.
  9. Prawo odstąpienia od umowy
    10.1. Umowy sprzedaży zawierane przez Internet są umowami zawieranymi na odległość w myśl
    ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, z uwagi na co Konsument, który
    zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania
    jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w
    pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy – zawierającym informacje o sposobie i terminie
    wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku
    odstąpienia od umowy ponoszonych przez Konsumenta – stanowiącym załącznik nr 1 do
    Regulaminu.
    10.2. Postanowienie pkt. 10.1 stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę
    bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie
    posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
    przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
    podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    10.3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną
    poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie
    oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały
    określone w pkt 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi
    załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku
    o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
    10.4. Zgodnie z art. 38 pkt 3) Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo
    odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie
    przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest
    rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
    zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku rozpoczęcia realizacji Klient
    jest zobowiązany zapłacić część należności adekwatną do poniesionych przez Sprzedawcę
    kosztów.
  10. Reklamacja
    11.1. Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za wady Towarów na zasadach
    określonych w przepisach, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
    11.2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do
    reklamacji. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu
    rękojmi.
    11.3. Reklamacje można składać pocztą lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub
    elektroniczny Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.
    11.4. Sprzedawca rozpatrzy każdą reklamację i ustosunkuje się do niej udzielając odpowiedzi o
    sposobie jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia
    reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w sposób
    wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
    11.5. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci
    się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi Klienta wskazanymi w tej
    reklamacji.
    11.6. Podstawą do reklamacji mogą być jedynie wady techniczne, które powstały przy
    wykonywaniu produktu lub niezgodność wykonania z wypełnionym zamówieniem w
    formularzu, a zawartością przesyłki.
    11.7. Reklamowane produkty, należy dostarczyć osobiście do sklepu lub przesłać na własny koszt
    wraz z dowodem sprzedaży i specyfikacją zamówienia.
    11.8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą
    rozpatrywane tylko w momencie odbioru przesyłki w obecności Spedytora. Warunkiem
    przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z Dostarczycielem protokołu
    reklamacyjnego.
    11.9. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku,
    Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień
    wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji
    do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do
    gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy
    niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
    11.10.Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a
    Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
    konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
    konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    11.11.Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
    i dochodzenia roszczeń. Konsument może również skorzystać z Sklepu ODR, która dostępna
    jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
    pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia
    sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży
    lub umowy o świadczenie usług.
  11. Dane osobowe i pliki cookies
    12.1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
    12.2. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną tj. korzystania ze Sklepu, w tym
    dokonywania zakupów w Sklepie, a także w celach marketingowych, w tym wysyłki
    newslettera (w przypadku wyrażenia stosownej zgody).
    12.3. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci w
    związku z tym praw uzyskasz w Polityce prywatności (link). Polityka prywatności jest
    integralną częścią Regulaminu.
    12.4. Sklep wykorzystuje technologię plików cookies. Pliki cookies własne wykorzystywane są w
    celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu i jego poszczególnych funkcji. Pliki
    cookies podmiotów trzecich wiążą się z korzystaniem przez Administratora z narzędzi
    zapewnianych przez podmioty trzecie.
    12.5. Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w Polityce
    Prywatności.
  12. Newsletter
    13.1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji
    handlowych drogą elektroniczną. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać
    będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny
    (Newsletter) Sklepu, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę w
    swoim imieniu i na zlecenie osób trzecich.
    13.2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera
    samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w zakładce „Twoje konto” lub za
    pośrednictwem Wsparcia Klienta.
  13. Postanowienia końcowe
    14.1. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Sprzedawcy w postaci
    umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu
    teleinformatycznego Klienta.
    14.2. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw
    Klientów wynikających z przepisów prawa. Sprzedawca honoruje wszelkie prawa Klientów
    przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w
    przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30
    kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    14.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn
    to jest: dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa, przyczyn
    organizacyjnych, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany
    wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
    14.4. Każdy Klient zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu poprzez opublikowanie go na
    Stronie Internetowej Sklepu.
    14.5. Klient, który posiada Konto zostanie powiadomiony o zmianie Regulaminu przez przesłanie
    na jego adres poczty elektronicznej informacji o zmianie. Klient, który korzysta z usługi
    Newsletter zostanie powiadomiony o zmianie Regulaminu przez przesłanie na jego adres
    poczty elektronicznej informacji o zmianie.
    14.6. Zmiany Regulaminu wejdą w życie w odniesieniu do danego Klienta po upływie 7 dni
    kalendarzowych od momentu poinformowania go o zmianie Regulaminu we właściwy
    sposób.
    14.7. Podane na stronie internetowej Sklepu informacje nie stanowią oferty Sprzedawcy w
    rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania
    ofert zawarcia Umowy.
    14.8. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość czasowego wyłączenia serwisu w celu
    konserwowania sprzętu. W tym przypadku Klienci zostaną o tym powiadomieni drogą
    elektroniczną lub na stronie internetowej Sklepu.
    14.9. Regulamin Sklepu obowiązuje od dnia 10.10.2022 r., przy czym niniejsza wersja
    Regulaminu została opublikowana w dniu 10.10.1022 r.
    Załącznik nr 1 – wzór odstąpienia od Umowy zawartej na odległość;